Tips en klachten

Voel je je niet helemaal tevreden?

Soms kan het voorkomen dat je je niet helemaal tevreden voelt over de geboden hulp of begeleiding. We begrijpen dat het belangrijk is om openlijk over eventuele zorgen te praten. Hier zijn een paar suggesties om je te helpen het gesprek aan te gaan:

Wees open: Als iets je dwars zit of als je ergens over twijfelt, aarzel dan niet om het met ons te bespreken. Jouw tevredenheid en welzijn zijn onze prioriteit.

We luisteren: We begrijpen dat het bespreken van ontevredenheid moeilijk kan zijn. Daarom nemen we graag de tijd om naar je te luisteren en samen naar een oplossing te zoeken.

Stel jouw vragen: Als iets niet duidelijk is of als je meer informatie nodig hebt, staan we klaar om je vragen te beantwoorden en verduidelijking te bieden.

We zijn er voor jou: Ons doel is om je te ondersteunen en te begeleiden. Als er iets is waarover je je zorgen maakt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

 

Saida Youssef

tel: 0622893798

info@praktijkyinnar.nl

Niet tevreden over je hulpverlener?

Tijdens de behandeling of begeleiding kan er iets mis gaan. Indien je naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent behandeld/begeleid, kun je een klacht indienen. Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om de klacht samen met je zorgverlener te bespreken en op te lossen. Het is ook mogelijk hierbij de vertrouwenspersoon van de NFG in te schakelen. Als het niet lukt de klacht op te lossen, kun je een klacht indienen.

Praktijk Yinnar heeft ervoor gekozen om de afhandeling van klachten via de NFG te laten verlopen. Praktijk Yinnar is volgens de Wkkgz verplicht om jou te vertellen hoe het de klachtenafhandeling geregeld heeft.

Praktijk Yinnar heeft dit via de NFG geregeld (dit kun je eventueel altijd navragen bij het NFG-secretariaat) dan is jouw hulpverlener via de NFG aangesloten bij CAM COOP. 

Indien je een klacht wilt indienen, kun je contact opnemen met het NFG-secretariaat via het mailadres info@de-nfg.nl. De contactpersoon klachtopvang zal dan contact met je opnemen. Vermeld in de mail dus ook je telefoonnummer zodat, indien nodig, telefonisch contact met jou opgenomen kan worden.

 

Vertrouwenspersoon

Dhr. Theo Splinter

tel: 06-46160403

vertrouwenspersoon@de-nfg.nl