terug naar de website

Niet tevreden over je hulpverlener?

Tijdens de behandeling of begeleiding kan er iets mis gaan. Indien je naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent behandeld/begeleid, kun je een klacht indienen. Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om de klacht samen met je zorgverlener te bespreken en op te lossen. Het is ook mogelijk hierbij de vertrouwenspersoon** van de NFG in te schakelen. Als het niet lukt de klacht op te lossen, kun je een klacht indienen.

 

Praktijk Yinnar heeft ervoor gekozen om de afhandeling van klachten via de NFG te laten verlopen. Praktijk Yinnar is volgens de Wkkgz verplicht om jou te vertelen hoe het de klachtenafhandeling geregeld heeft.

 

Praktijk Yinnar heeft dit via de NFG geregeld (dit kun je eventueel altijd navragen bij het NFG-secretariaat) dan is jouw hulpverlener via de NFG aangesloten bij CAM COOP. Jouw klacht dient volgens het hiernaast afgebeelde schema afgehandeld te worden.

 

Indien je een klacht wilt indienen, kun je contact opnemen met het NFG-secretariaat via het mailadres info@de-nfg.nl. De contactpersoon klachtopvang zal dan contact met je opnemen. Vermeld in de mail dus ook je telefonnummer zodat, indien nodig, telefonisch contact met jou opgenomen kan worden.

 

**Vertrouwenspersoon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dhr. Theo Splinter

tel: 06-46160403

vertrouwenspersoon@de-nfg.nl